جناب
دکتر فرشاد علیخانی به عنوان عضو
هیات محترم
نمایندگی جمهوری اسلامی
ایران در
مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) به قطر اعزام شدند. جناب آقای دکتر زمانی نیا، نماینده محترم ج. ا. ایران در اوپک و جی ئی سی اف، ریاست هیات نمایندگی ایران را بر عهده داشتند. بیست و چهارمین
نشست هیات اجرایی مجمع در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ مصادف با تیر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و تصمیمات مهمی بویژه در خصوص برگزاری اجلاس وزارتی در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ در قاهره پایتخت مصر اتخاذ گردید. وبلاگ دیپلماسی انرژی دكتر فرشاد عليخاني...
ما را در سایت وبلاگ دیپلماسی انرژی دكتر فرشاد عليخاني دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 18:08